Za dodatne informacije nas lahko pokličete na našo mobilno številko 040 435 094 ali nas obiščete na https://govorko.si/

POGREBNI GOVOR


Nudimo pisanje ŽALNIH POGREBNIH GOVOROV.

ŽALNI POGREBNI GOVOR je žalno besedilo, namenjeno dragim pokojnim, ki so nas nedavno zapustili in do katerih smo čutili posebna čustva.

Na njihovi zadnji poti jim še zadnjič ponudimo roko v slovo.

Ste se tudi vi znašli v situaciji, ko ste izgubili družinskega člana, prijatelja, znanca, sodelavca, pa bi mu na njegovi zadnji poti radi napisali ali povedali nekaj besed v slovo, pa nikakor ne najdete pravih?

EKIPA GOVORKO JE PRAVI NASLOV ZA VAS.


POKLIČETE NAS LAHKO VSAK DAN, NE GLEDE NA ČAS, KRAJ IN TRENUTEK, VEDNO SI BOMO VZELI ČAS ZA POGOVOR IN VAM ZNALI SVETOVATI.




V EKIPI GOVORKO SMO USTVARILI POGREBNI PORTAL - KJER BOSTE IZ PRVE ROKE IZVEDELI VSE KORISTNE INFORMACIJE O ORGANIZACIJI POGREBA, POGREBNIH PODJETJIH, TER O OSTALIH INFORMACIJAH.

POGREBNI PORTAL GOVORKO 

Za ceno nas pokličite na našo mobilno številko. 



https://govorko.si/

29 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ko smo se soočali s smrtjo v družini, smo za našega pokojnega očeta hoteli pripraviti slovo v obliki POGREBNEGA GOVORA, s katerim smo se dostojno poslovili od njega in se mu zahvalili za vse dobro.V Ekipi Govorko so se zelo potrudili in nam dobesedno kar čez noč pripravili vse potrebno za jutranji pogreb. Ekipi Govorko se iskreno zahvaljujemo za ves vloženi trud,prijaznost in natančnost. Vsem preostalim,ki se boste soočali s smrtjo pa priporočamo EKIPO GOVORKO,saj so zares ugodni, prijazni in strokovni.


BREDA MAČEK, KK

Anonimni pravi ...

Ob tragični izgubi mojega sina,je EKIPA GOVORKO pripravila žalni poslovilni pogrebni govor, s katerim smo se še zadnjič poslovili od našega dragega Jureta.
EKIPI GOVORKO BI SE ZAHVALILA ZA VSO OPORO IN PRIJAZNOST.

Anonimni pravi ...

Ko nam je bilo najhuje - ob smrti našega očeta, dedka, nam je Ekipa Govorko pripravila ŽALNI POGREBNI GOVOR, da smo se njegovi najdražji lahko še zadnjič poslovili od našega dragega Staneta. Slovo je bilo težko, a zares pripravljeno iz srca, zato še enkrat iskrene zahvale Ekipi Govorko


Milica

Anonimni pravi ...

V trenutku, ko smo bili prepričani, da je naše življenje končano, smo našli njih - Ekipo govorko, ki nam je stala ob strani ko nam je bilo najtežje. Hvala za vse.

Anonimni pravi ...

Sprva nismo bili prepričani,potem pa smo videli, da so ravno besede tiste, s katerimi lahko še zadnjič dostojno pospremimo drage umrle.

Anonimni pravi ...

(1/2)...in ja veseli smo, saj so v EKIPI GOVORKO nedvomno pravi naslov za to.

Anonimni pravi ...

hvala za oporo in besedilo

Anonimni pravi ...

Bila sem tako na dnu mislila sem da se ne bom nikoli pobrala, le stežka sem prijela svinčnik da bi napisala "zadnje besede v slovo" pa se mi je samo stemnilo pred očmi.. poklicala sem ekipo govorko, kjer so me sprejeli s toplimi besedami in mi v zelo kratkem času (pol ure) sestavili tak pogrebni govor, da sem zajokala od sreče - bil je napisan tako, kot bi ga pisala jaz, zares tako močno kot so se oni vživeli v mojo kožo - to je skoraj neverjetno - iskrena hvala in tudi od mene vse pohvale, moj mož bi bil zagotovo ponosen.

Anonimni pravi ...

Hvala za Vašo urgentnost in prijaznost, v teh trenutkih je bilo za nas to nekaj ključnega.

Anonimni pravi ...

smrt v družini nam je strla srce, hotela sem zapisati kratek tekst v slovo, pa mi je vse zablokiralo, nisem vedela, kaj naj storim, našla sem dežurno številko 040 435 094,poklicala sem,oglasili so se mi v ekipi govorko in me toplo sprejeli ter me prijazno usmerili na pravo pot. Napisali so govor, ki ni bil samo lep ampak bil je ganljiv. Še enkrat bi se vam rada zahvalila za vse.

Anonimni pravi ...

nedavno smo se s pomočjo ekipe govorko dostojno poslovili od našega starega očeta. slovo je bilo težko,a pripravljeni govor se je dotaknil srca, z ekipo govorko smo bili zelo zadovoljni, tako so prijazni in natančni.

jurc pravi ...

ostali smo brez besed, ko se nam je to zgodilo, hvala ekipi govorko in pa seveda avtorjem za sestavo poslovilnega govora.

draga pravi ...

tudi jaz sem se bila primorana soočiti z uzgubo bližnjega nisem vedela kaj in kako naj mu povem tiste prave besede ki se bodo dotaknile srca. Govorko je to naredil zame in za moje bližnje za kar jim bom vedno hvaležna

Anonimni pravi ...

Bolezen nas je prizadela bolj kot smo si predstavljali, na vse skupaj smo se lahko dobro pripravili, a bolečina je bila še vedno tako močna da nismo mogli zbrati tistih nekaj besed za slovo. Pri Govorku so nas toplo sprejeli in nam ponudili pomoč,da smo se lahko še zadnjič poslovili od naše mamice.

JELKO pravi ...

OB TAKO TEŠKI SITUACIJI STE NAM BILI V VELIKO OPORO, HVALA

Aleksija pravi ...

Hvala, ne vem kaj naj rečem drugega, naredili ste vse tistokar jaz nisem bila sposobna v tem zlomu čustev, tega vam nikoli ne pozabim.

Eva pravi ...

Prijatelji so vas priporočili koliko je cena za pogrebni govor?Umrla namje babica nič ne morem napisati tema

babić pravi ...

v imenu družine babić se vam za tako hiter odziv in izjemen govor iz srca zahvaljujemo

S. Bunderla pravi ...

Naš dedi ni maral žalosti in žalovanja zato tudi njegov odhod ni smel biti v tem duhu - to je bila njegova posledna želja. Nikjer nam niso mogli pomagati češ da takih pogrebnih govorov pa oni že ne bojo sestavljali in brali. Pri govorku so nam dali priložnost, nas poslušali ter pripravili zares izjemno besedilo, takega kot si je zamislil dedi. Nikoli nobenemu ne delam reklame samo to me je pa podžgalo - tisti ki pravijo da ni možno... vse se da...

Tivadar pravi ...

Hvala ker ste nam pomagal da smo se lahko z najlepšimi besedami poslovili od naše mamice

Valič pravi ...

Hvala za odzivnost, čas in potrpljenje, lepo besedilo

Janez pravi ...

huda izkušnja za vse nas, a lep obred, hvala župniku da je prebral vaše besedilo

Tončka pravi ...

sedela sem pred praznim listom papirja, v glavi sem imela toliko vsega da nikakor nisem mogla spraviti niti besede iz sebe. Čustva so me nadvladala, Zoran je bil moj sin, moje življenje, stiska v meni pa vsak trenutek večja, nisem vedela kaj naj storim na koga naj se obrnem, saj nisem bila zmožna niti komunicirati dolgoletna prijateljica mi je svetovala naj se osredotočim na žalovanje, skrbi pa naj pustim ob strani. Na internetu je našla podjetje govorko, jih poklicala in se dogovorila za izvedbo. Povedala mi je da so izredno profesionalni, ko sem prebrala to zadnje pismo mojemu sinu ki so ga pripravili sem njem začutila vse najino skupno živlljenje od njegovega otroštva, mladostništva, kariere, najinih skupnih trenutkov sreče, ki jih ne bom nikoli pozabila in do njegove tragične nereče. Njega oni osebno niso poznali, pogrebni govor pa je bil napisan kot da so ga poznali celo življenje. Ke sem bila praktično neodzivna tisti čas niem imela niti priložnosti, da se govorkotu zahvalim za vso to pomoč in prelepo besedilo,ki ga sama niti slučajno nisem bila zmožna napisati. Opravljate čudovito poslanstvo in nekoč boste za svoje delo nagrajeni.Hvala vam iz srca

družina Zalar pravi ...

Zgodilo se je nepričakovano poleti med dopustom, bili smo v šoku, klicali smo vse po vrsti in vsi so bili na doustu ri govorkotu pa so nam ponudili vso pomoč profesionalno ugodno ih izjemno hitro, zaradi vas je bilo slovo od nase mami res svečano in tako kot bi ona hotela, nikoli vam ne bomomogli poplačati tega kar ste naredili za nas ko so nam vsi ostali obrnili hrbet

Stojkič pravi ...

v imenu cele družine Stojkić želimo se puno zahvaliti za vrlo prelijepo besedilo za našega pokojog otca. Hvala vam puno.

Mohar pravi ...

Od prve komunikacije do izvedbe, profesionalni,prijazni, strokovni natančni, ustrežljivi

ogris pravi ...

ni hotel da bi jokali na njegovem pogrebu tako globoko besedilo nas je znova povezalo da smo otroci spet prijatli, hvala govorko

jozi pravi ...

sama nisem bila zmožna napisati tega kar si je zaslužil, bolečina je bila premočna, hvala ker ste mi pomagali.

Alja pravi ...

Vse se je zgodilo tako hitro, nihče ni bil pripravljen. Iskrena zahvala govorku za posredovanje in to čudovito besedilo ob zadnjem slovesu od našega dedija. Družina Hafner