Za dodatne informacije nas lahko pokličete na našo mobilno številko 040 435 094 ali nas obiščete na https://govorko.si/

GOVORI IN BESEDILA ZA UPOKOJITEV,ODHOD V POKOJ


VAŠ SODELAVEC, SODELAVKA ODHAJA V POKOJ?

BI MU/JI RADI PRIPRAVILI PRESENEČENJE PRED ODHODOM V POKOJ?


V EKIPI GOVORKO nudimo pisanje govorov, verzov in zahval  za drage sodelavce in sodelavke pred odhodom v pokoj.
Sodelavcem in sodelavkam, ki vas zapuščajo pripravite dostojno slovo in "ODHOD" obeležite z zvrhanim košem sreče in veselja.


Sodelavcem in sodelavkam se pred odhodom v pokoj zahvalite s skromnimi besedami, ki jih v EKIPI GOVORKO zberemo in zapišemo za vas.

Skupaj v krogu sodelavcev in sodelavk, ki odhajajo v pokoj, skozi napisani  govor in besede prelistajte knjigo skupnih druženj in pripetljajev, ki ste jih delili med seboj.  Spominjali se boste skupnih začetkov in zanimivih pripetljajev, izkušnja bo zanimiva za vse - vas, ki boste darilo podarili in za slavljence, ki bodo darilo prejeli. Skupaj se nasmejite v krogu sodelavcev in sodelavk in proslavite ODHOD, kot nekaj pozitivnega.


VAŠIM SODELAVCEM IN SODELAVKAM, KI ODHAJAJO V (POKOJ) LAHKO PRIPRAVIMO:

- GOVOR
- ZAHVALA
- KRATKI VERZI IN POSVETILO

Ker se v EKIPI GOVORKO zavedamo, da je vsak odhod nekaj posebnega, se bomo zavzeli za vsak primer posebej in skušali ustreči še tako zahtevnim potrebam, kajti naše vodilo je naslednje: LJUDJE SE RADI SPOMINJAMO LEPIH IN DOBRIH REČI, SLABE PA RADI KAJ HITRO ODMISLIMO. Zatorej, naj se vaši sodelavci in sodelavke zapomnijo  zadnjega slovesa in ljubezni, ki so jo bili deležni s strani obstoječega kolektiva.

 

https://govorko.si/ 


34 komentarjev:

Anonimni pravi ...

nismo vedeli, kako naj se na čim lepši način poslovimo od naših sodelavk, ki so odšle v zaslužen pokoj, pa so nam v ekipi govorko vse prijazno razložili, tako da smo imeli najlepšo poslovilno zabavo, za kar se ekipi govorko najlepše zahvaljujemo.

Anonimni pravi ...

Radi, bi se zahvalili za govor, ki smo ga podarili, za slovo našim zdajšnim upokojencem.

Anonimni pravi ...

Dolgoletna sodelavka nas je po našem skupnem več kot 40 letnem druženju zapustila in odšla v pokoj, v zahvalo za naše prijateljstvo in v spomin na lepe čase smo ji pripravili skromno besedilo, oz. za nas so to napisali strokovnjaki iz ekipe govorko. Besedilo smo prebrali, bilo je zelo ganljivo, vse pohvale.

Anonimni pravi ...

Hvala ekipi govorko za nepozabno doživetje.

Anonimni pravi ...

BESEDE SO PREMALO DA BI OPISALA KAKO SEM BILA VESELA TEGA DARILA.

Anonimni pravi ...

tudi sama sem doživela prijetno presenečenje.

Anonimni pravi ...

EKIPA GOVORKO nam je pripravila duhovit govor,ki je zažigal - hvala in vse pohvale - nedvomno ste najboljši v svojem poslu.

slavka pravi ...

zelo sem bila zadovolna z vami

kolektiva pravi ...

govor ob upokojitvi je bil najlepše darilo od nas sodelavcev, ki Dragota ne bomo nikol pozabl.

alja pravi ...

Sem bila na zabavi,ko je naš sodelavec odhajal v pokoj, moram reči da sem bila zelo presenečena kako čustveno je bilo vse skupaj vse pohvale!

vesna pravi ...

Dolga leta smo biile sodelavke, vse se je spremenilo, a mi smo ostale enotne. Slovo je vedno najtežje od vsega, nobena ni spravila skuaj prav nič pa cel večer smo sedele za praznim listom papirja, nato pa nam je to breme odvzel govorko, kjer so v nekaj urah rešili vse, pa še fino je šlo v uho! Prioročamo

JOŽICA pravi ...

bILA SEM POGUMNA IN PREVEČ ZAUPALA VASE NA KONCU NISEM NA LIST SPRAVILA NITI BESEDICE HVALA KER STE MI POMAGALI

Zorana pravi ...

Ker mi materjalne stvari u živlenju bolj malo pomenjo je blo to darilo od mojih sodelavcev v patronaži nekaj kar ne bom nikoli pozabila.

jani pravi ...

Tudi mene so prav prijetno presenetili tako lepega in čustvenega govora od zunanjega izvajalca nisem pričakoval,super,pohvalno.

Azra pravi ...

letos sem šla v pokoj pa so mi pri govorkotu malce pomagali s kratko zahvalo in pozdravom vsem sodelavcem, sama nisem za te stvari dogodek mi bo ostal za vselej v spominu

JOŽICA pravi ...

SKOS SEM GOVORILA SAJ BO ŠLO, PA SEJ BOM JUTRI POL JE BL PA TA VELIKI DAN ŽE TUKI JAZ PA NČ PAMETNGA ZA POVEDAT, NISEM VEDLA DA KEJ TAZGA SPLOH OBSTAJA PRESENETL STE MEOD IZVEDBE DO PREDAJE GOSTJE SO BL NAVDUŠENI SREČNA SEM HVALA

Breznik pravi ...

Ali ste dobili moje sporočilo

Friderik pravi ...

Toliko gostov jaz pa nemih ust, zadnji trenutek sem se spomnil da bi se bilo vljudno vsaj zahvaliti ker so prišli in za vsa ta dolga leta našega skupnega službovanja v govorku so mi rešili kožo veliko uspehov še naprej

Alojz, Novo mesto pravi ...

Komaj sem čakal da bom šel v penzijo po vseh teh letih pa bi bilo nefer da se niti poslovim ne nisem vedel kaj in kako moram reči da so me pri govorkotu navdušili in res v hitrem času pripravili govor spomnil sem se v zadnjem hipu, čisto po moje, hvala vam govorko.

Martina pravi ...

Nihče drug nam ne bi šel tako na roko kot vi gospod Matej, hvala.

Nataša pravi ...

odlični ste. Zelo smo bili zadovoljni.

Jana pravi ...

Bolj ko se je bližal ta dan večji cmok sem imela v grlu, rada govorim, takrat pa sem zmrznila, hvala govorko za vso prijaznost ustržljivost in za to besedilo s katerim sem se lahko poslovila od svojih sodelavk. V nekaj urah ste mi sestavili nekaj kar sem se sama trudila skoraj cel teden, za drugič vem komu zaupati to pomembno nalogo.

Julijana pravi ...

Sama ne bi zmogla zbrati teh lepih misli da smo se lahko punce še enkrat dobile na večerji in da sem se lahko od vseh tako svečano poslovila, hvala Govorko

Manfreda pravi ...

Vsakič ko sem ga prebrala mi je bil bolj všeč res sem imela pomisleke da je nemogoče napisati tako lepo besedilo, zlasti če osebe ne poznaš, pozitivno ste me presenetili in to v res zelo kratkem času ste napisali.

Ljuba pravi ...

Prijateljica odhaja v pokoj dolga leta sva bili sodelavki bi se dalo nekaj kratkega napisati a rabite kake podatke

Gabriel pravi ...

Prijazni, hitri, predvsem pa najboljši, še enkrat hvala

Franci pravi ...

Tudi jaz sem se xnasel v situaciji ko sem svojega dolgoletnega prijatelja in sodelavca moral na nek nacin pospremiti v pokoj, kako in na kaksen nacin bil sem v s lepi ulici prijatelj mi je predlagal Fante iz govorkota, Moram reci da so presegli moja pricakovanja in kar je dobro zame rad priporocim tudi naprej, vse dobro pri vasem nadaljnem delu, jaz temu recem umetnost pisanja, posebno zahvalo si zasluzite gospod Matej Vrecek, zame eden najboljsih piscev pri nas

lara pravi ...

vedno sem se hotela na tak šaljiv način posloviti od sodelavk in soodelavcev zelo lepo

biljana pravi ...

vredno vsakega denarja!!!priporočam

ANI pravi ...

TO JE BIL NAJTEŽJI DEL KO HOČEŠ PA NE ZMOREŠ NAPISATI HVALA ZA POMOČ ODLIČNO JE IZPADLO

katarina pravi ...

točno na tak način sem se hotela poslovit od sodelavk vse ste obrnili na smeh in nobenmu od nas ni bilo težko, uživali smo, hvala.

Taja pravi ...

hvala priporočam

majda pravi ...

top besedilo

Sanja pravi ...

to sem si želela pa nisem znala napisat tako lepo kot vi super ste